onsdag 13 februari 2013

"filmkväll"

Så jag hade väl lite avpolletterat granne nr 1.
Var inte så jättesugen på att träffas i tisdags, förkyld och mitt i mensen, så jag messade och sa att jag var hängig och kunde vi kanske ta det nån annan gång? Väntade mig ett Ok, vi hörs-mess tillbaka, men istället kom det ett Nejmen du kan väl vara förkyld i min soffa, den är jätteskön, jag kan ta hand om dig, har du Alvedon hemma för annars har jag?
Jaha. Det gick ju inte att motstå, särskilt med tanke på att det är ungefär tre minuters gångväg till honom.
Så jag gick dit, fick ett glas vin och en kudde bakom huvudet, tittade på film och sen hånglade han upp mig. Och jag honom. Och det gjorde inget  alls att det var mitt i perioden (det avtar rätt snabbt efter de första dagarna, så nej, ingen repris på Stockholms Blodbad med M). Och sen låg vi nakna och pratade en massa och sen hånglade vi igen. Och sen tittade vi på ståuppkomiker på youtube och sen gick jag hem, klockan halvtre.
Och jag är inte kär i honom eller ens på väg att bli, men han är himla trevlig att hänga och hångla med. Vilket komplicerar saker och ting något litet. Fast liksom jämnar ut dem också. Go with the flow.
Imorrn är det bio med nr 2.

5 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Sitter här och ler....

Mys för dig vännen =)

Kram!

Anonym sa...

Vad härligt! Det är något som jag skulle vilja ha. En som bor nstan bredvid mej, som man kan hångla o sexa med. kram!

Aurora sa...

NICE!

Anna sa...

Haha, önskar jag fick ha "filmkväll" snart!

Antoinette sa...

Det var nice. Som fan. Jag är lite.. kluven.