söndag 20 maj 2012

Men snälla nån..

Kommer precis hem från M. Efter mycket om och men fick vi till att ses. Promenerat, ätit pizza, druckit vin och pratat sex hemma hos honom. Sen fick han ett booty call, så jag drog hem. Hade jag gjort ändå, iofs, för jag är väldigt trött. hade ju en trevlig dejt igår (förrgår?) som blev sen och blöt, så jag är väl inte i mitt esse idag. I alla fall skällde jag lite på M innan jag drog, för att han egentligen inte är intresserad av den här tjejen som skulle komma över och jag tycker att han uppmuntrar henne i onödan. Sen kramades vi hejdå, för jag tycker ju om honom även om jag tycker att han är lite dum ibland, och då tog han mig på rumpan. Men hallå, liksom!
Jaja, det var väl inget med det, egentligen. Mer än att jag tycker om honom, men blir oerhört, extremt påmind om varför jag inte skulle vilja vara ihop med honom. Det är jättebra att vi är vänner, helt enkelt. Jag skulle bli tokig av nåt annat.
Äsch.

Dejten nu senast var i vilket fall väldigt trevlig. Ingen jättesnygging alls, men han har något som gör honom intressant. Ett sätt, han vet att föra sig. Det märks att han är van vid att resa, träffa folk.
Vi åt mat och gick på en spelning. På vägen mellanlandade vi hos honom och tog en Irish Coffee och delade en flaska vin på balkongen.
Sen pussades vi lite på slutet. Sen åkte jag hem. Fick sms idag, så intresse finns nog. Vi får helt enkelt se vad som händer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men shit vad kul det lät med dejten!!! En riktig man då med andra ord!!

Antoinette sa...

Ja det var en riktigt rolig kväll! :)