onsdag 2 maj 2012

Det pirrar!

Jättemycket pirrar det!

Nu kanske ni tror att "åh, hon var på lunchdejt och det måste ha varit fantastiskt.." Nej.
Det var det inte. Absolut inte. Raka motsatsen.
Men skit i det. Nu är det snart dags att stiga in i bubblan. Idag är sista körrepet, imorrn åker vi och på fredag, i övermorgon, är det dags! Det är DET som pirrar. Resten skiter jag i just nu.

Låtarna går på repeat i huvudet, jag kan inte passera en spegel utan att öva uttryck, jag har suttit på balkongen och visualiserat och jag har tittat på snuttar från genrepet. Det låter bra. Väldigt bra. Det var visserligen innan förkylningen slog till, men jag har även lyssnat på senaste repet och det låter bra det med. Lite flåsigt, men bra.

Jag vill bara att vi ska sjunga sådär bra som vi kan och alltsomoftast gör. Få gå av scenen och känna oss nöjda.Visst skulle jag vilja vinna. Åtminstone komma topp 3. Men gör vi inte det, för att andra var bättre, må så vara.
Fast jag vill vara bäst. Egentligen.

Jo och så har jag deklarerat också. Nu ska jag bara betala räkningarna, så är jag klar med det jobbigaste. Städa och stryka, visst. Men det kan jag göra imorrn.

Snart!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig känsla. Håller tummarna, det kommer gå toppen :D

Anonym sa...

Vad roligt!! Hoppas ni vinner!!!

Truth sa...

Vi ses på lördag!!! :D

Antoinette sa...

Tack!!! Pirr pirr!

Åsa sa...

Låter grymt, lycka till!!

Antoinette sa...

Ska bli sjukt roligt. Hoppas jag :)