måndag 7 maj 2012

Jo, men det gick väl ganska bra..

Vi vann.
Vi krossade.
Vi fick den högsta poäng någon har fått regionalt.
Vi vann publikens pris, som mest underhållande.
Jag ska åka till VM i höst.
2005 satt jag på mitt första VM, tittade överväldigat och drömmande upp på scenen och sa; "Min dröm är att nån gång få stå på den där scenen!"
Fast jag vågade knappt säga det.
Nu ska jag dit. Vi. Just nu rankad som tvåa, om man tittar på kvalificeringspoängen.

Jag har inte riktigt fattat det här än...

7 kommentarer:

Pettiwoman sa...

GRATTIS TJEJEN =)

Vad roligt för dig/er!

Massa kramar!

Anonym sa...

Men shit!! Vad stort! Grattis!!!

Anonym sa...

Grattis igen! O fy fanken va du är snögg på fotona! :)

Antoinette sa...

TACK!!!
Snyggare ska jag bli, nu måste konditionen upp... :D

Kattis sa...

"gick väl ganska bra"... haha, understatement of the year! ;) fasen vad ni är bra! whihooo! :)

Truth sa...

Ni var helt suveränt fantastisk jävla bra! Jag är så stolt så jag nästan spricker. Synd bara att jag missade själva guldframträdandet! Väntar med spänning på dvdn!
Vi måste absolut se till att ses i sommar!

Antoinette sa...

Katie: okejrå! :)
Truth: Tro mig, tävlingarna var sååå mycket bättre! Lite märkligt att det kan bli så! :)
Ja, vi planerar upp nåt!
Kram!