tisdag 15 maj 2012

män

Vilken konstig dag.
Eller kanske inte konstig.. Men full av män.
Jag stannade hemma idag, för jag hade såna jäkla kramper inatt. Ja, jag hade pms i söndags. Till råga på allt, liksom. Underligt att jag var låg och sur.
Och så idag.
Först ringer ynglingen och vill prata och prata.. Och helt ärligt, han är inte jättespännande. När vi hade pratat en timme ville jag lägga på, då tyckte han att jag dissade honom. Men orka! Senare ringer en annan snubbe från dejtingsajten. Honom mailade jag med innan Västerås och hade helt ärligt glömt bort lite. Tydligen hade vi bytt nummer i alla fall och vips bestämde vi att ses på fredag och äta indiskt. Sen började vi prata musik och vips blev det en spelning efter middagen. Fast jag fick dumpa honom om jag tröttnade, sa han, det tyckte jag var roligt. Han bokade bord och allt, så himla skönt med killar som gör sånt!
Sen skickade M en massa banjolänkar och så ringde han också. Vi hade inte pratat efter det där i söndags, messat lite, men inte snackat. Så nu pratade vi rätt länge. Vet inte om han var lite dragen, han hade varit ute och druckit öl (med en tjej, såklart!), men det var prat om att kramas och att jag borde sova över.. "Inte idag" sa jag, "jag börjar för tidigt imorrn". Jag vet inte. Det är sjukt mysigt att sova med honom, men jag vet inte om det är en sådär jättebra idé. Rättning. Jag vet att det inte är nån bra idé. Fast det är mycket möjligt att jag gör det ändå.
Nu sms'ade ynglingen gonatt. Jahaja.
Den enda jag inte hört av nu är hansombaravillhasex. Fast vi har å andra sidan pratat nästan varje dag på msn. Han var osedvanligt rar igår och vi pratade om riktigt serious shit. Fast sen blev det lite knullprat också, så då var allt som vanligt igen. Skönt.
Allt på en gång liksom.
Jaja. Det blir nog öken snart igen...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lite så tänker jag, bara att smida medan järnet är varmt. Suga i sig liiiite bekräftelse ;)

Anonym sa...

Konstigt att det alltid är så?! Allt eller inget...

Anna sa...

Ynglingen, vad har jag missat nu? Vem är det?

Antoinette sa...

Ynglingen är en 10 år yngre snubbe från dejtingsajten. Men jag vet inte. han är inte så där himla spännande och ska bara prata i telefon hela tiden, vilket jag avskyr.