tisdag 17 april 2012

Paranoid?

Jag vet inte om jag bara är paranoid eller om jag ska lyssna på min magkänsla..
En snubbe på dejtingsiten. Han verkade så himla trevlig och på, men.. Han har ett namn som borde vara lättsökt, men jag får bara upp hans namne, nån professor av nåt slag. Jag hittar inget på hans mailadress. På telefonnumret får jag dock upp namn och adress. Men jag har ändå nån slags funky feeling..
Eller så är jag bara skadad.
Jag ska försöka få till en dejt riktigt snart, så får jag se om han finns på riktigt, eller om han är ett hittepå.. Såna har vi ju råkar ut för förr.

4 kommentarer:

Truth sa...

Dejtingsiternas baksida :/

Maria sa...

Nu är väl inte jag rätt person att uttala mig, då min paranoia är väldokumenterad. Men jag tror på magkänslan och personligen kan jag aldrig skaka av mig paranoian om den väl uppstått. Men så är jag ju förföljd på riktigt. :)

Anonym sa...

Nja... Magkänslan är bra att gå efter. Men själv tror jag ju gott om alla, tills de bevisar motsatsen!

Antoinette sa...

Jag känner att jag blivit lite skadad.. men, det lär ju komma fram förr eller senare!