onsdag 18 april 2012

Just nu hinner jag mest med en sak, men den är å andra sidan rolig...

Sång, sång, sång.
Gör inte så mycket annat nu.
Sjöng i söndags, sjöng i måndags, sjöng igår, sjöng idag. Sjunger på fredag, sjunger på lördag, sjunger på söndag.
Imorrn går jag på dejt. Inte med Funky Feeling, en annan. Men FF ska jag träffa på söndag, är det tänkt, när jag har sjungit klart.

Jobbet känns.. Tja. Jag varvar mellan att känna det som om jag inte står ut en sekund till och att tycka att det är ok... Men jag har en plan, och det är skönt. Det får mig att stå ut lite till, vilket jag behöver. jag vill inte hamna i samma pissiga ekonomiska situation igen. Innan jag slutar på detta jobb ska jag ha ett nytt.

2 kommentarer:

Pinglan sa...

Härligt med dejt!!

Antoinette sa...

ja, in med lite nytt blod! :)