måndag 9 april 2012

Okej inte helt som vanligt..

Men mer åt det hållet.
Jag är fortfarande lite uppfuckad. Det känns som om jag backat lite, att jag snurrar till känslorna lite, som när han bodde hos mig. Jag ska nog inte göra det till nån vana att sova över, för det är ju det som verkligen ställer till det. Att ligga nära nån. Det är ju det jag vill, men jag vill ju göra det med nån som det är på riktigt med, inte bara en vän. Även om jag gillar honom massor. Det väcker massa känslor och tankar som inte har där att göra.
Pratade med finaste A ikväll och efter det kändes det bättre. Jag behövde få ur mig, bara. 
Jaja. Vi var och shoppade idag i alla fall, M och jag, efter mitt rep. Skönt att umgås lite som vanligt. Jag råkade köpa en klänning. Den var på rea och jättecool, men jag kan ju inte säga att jag behövde den.

4 kommentarer:

Pinglan sa...

Kan tänka mig att det blir lite knas när man får närheten från någon man inte egentligen tycker om på det sättet! Man är så törstig på närhet att man suger i sig vad som helst! Bra att du inser att dina riktiga känslor inte är med honom. Annars är det lätt att man hamnar i en jobbig situation. Kram

Truth sa...

Gud vilken snygg klänning! och tack själv för pratstunden, behövde få lite ur mig jag med :)
/A

Antoinette sa...

Ja, jag inser i alla fall att vi inte funkar som pojk-och flickvän, hur mycket vi nu än gillar varann som kompisar.. ;) Åh, jag skulle gå runt med ständig ångest! Nä, det här är mycket bättre, faktiskt.

Ja visst är den!!!!! Jag blev tvungen..

Kira sa...

Supersnygg!!!!