torsdag 24 november 2011

Dagens uppräkning

Så, vad har jag gjort idag?
Tvättat och pratat med en liten tvättstugetant. En sån där som verkar hålla ordning och reda.
Mailat med 26-åringen i Australien. Han som har ett roligt nick och som vill bli självförsörjande ute på landet när han kommer hem. Om han inte kommer på nåt annat kul, som han skriver.
Msn:at med söta killen, han jag önskar att jag kunde bli lite kär i när vi väl ses. Och han i mig, såklart.
Msn:at med han-som-bara-vill-ha-sex. Var ett tag sen vi hördes, för jag blev så trött på honom sist vi chattade, men idag dök han upp med en bra låt som fredsgåva.. Sen tog det väl inte så lång tid innan han kom in på det igen... Nåja, han hymlar ju inte i alla fall och han är ganska rolig. Men det stannar nog där, brukar vara så att de som snackar mest inte har så mycket att komma med när det väl gäller, eller?
Annars är jag grymt hångelsugen. Det var ju ett bra tag sen nu.
Hittat ett jobb jag vill söka, som hör och häpna är något jag faktiskt är utbildad för. Jag vill inte bara söka det, jag vill HA det!
Promenerat en timme och snusat in härlig höstdoft, multnande löv och skorstensrök.
Lyssnat på coachningen från i måndags.
Slängt in en kyckling i ugnen.

Men jag skulle verkligen vilja hångla. Inte för sakens skull, men för att få känna mig.. kåt. Sexig. Levande...

4 kommentarer:

Tears and Pearls sa...

Åh... vill också hångla.....

Pinglan sa...

Jag med!!!

Kira sa...

Ut i helgen kanske? Ibland räcker det så bra med bara hångel.

Singelsussi sa...

Jag med!!