söndag 20 november 2011

back

Semestern är slut, för denna gång.
Vet ni, semester i november är inge dum idé alls. Det är snarare en väldigt bra idé.
Jag har haft det fantastiskt. Solat, badat, ätit gott, rört på mig, sovit.. Det har funkat jättebra med kusin och faster. Enda smolket i bägaren var två gigantiska kackerlackor på fredag morgon, men de kom troligen utifrån.

Nu är jag hemma. Själv. Är inte sambo längre, vilket känns konstigt och tomt, men jag vet att det är bra. Fast jag skriver mer om det imorgon. Måste älta lite. Nu ska jag sova, tänkte jag, ska upp och tvätta imorrn.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem :D

Tears and Pearls sa...

Välkommen tillbaka, till novembersverige!

Kira sa...

Glad att du haft det bra!

Anna sa...

Välkommen tillbaka! Roligt att läsa att du haft det bra.