lördag 19 februari 2011

Lilla listan

SKOR: Ja tack. Men det suger att det finns så få affärer med variation av stövelskaftsvidd!

SNEAKERS: Har inga! Jag vet..

JEANS: Gillar mina Calvin Klein, eftersom det är ett av få märkesplagg jag har och de var så snuskigt billiga! Dessutom är de snygga.

T-SHIRT: Sover eller tränar i. Möjligen.

UNDERKLÄDER: Skulle kunna köpa hela Changebutiken... Annars Lindex boxertrosor.

VÄSKA: Till vardags ryggsäck som jag fick i julklapp från förrförra jobbet. Annars diverse billiga väskor från butikskedjorna.

PLÅNBOK: Svart, enkel

SOLGLASÖGON: Billiga, för jag tappar bort dem. Favoriter just nu är ett par med vita bågar.

KLOCKA: Vit, bred från ur och penn. Bara för att jag måste i jobbet.

SMYCKEN: Har massor, använder mer sällan. Ska försöka använda lite fler, lite mer.

TV: Jodå. En tjockis. Tar massor av plats i min lilla 1,5:a.

MOBILTELEFON: Ericsson Xperia Mini Pro. Mycket nöjd!

DATOR: Compaq laptop. Önskar mig en liten minipc, dock..

LOTION: Alltid. Torkar ut annars.

DEODORANT: Dove, sån där som ska hämma hårväxten. Vet jag inte om den gör, men den luktar gott!

TANDKRÄM: Sensodyne 

SCHAMPO/BALSAM: Syoss, från Schwartzkopf

TVÅL: ju fler sorter desto bättre! Älskar dofter!

PARFYM: glömmer jag oftast att ta på mig.

MINERALVATTEN: istället för läsk numer

VIN: Ja tack!

DRINK: Ja tack, fast inte för många...

BRÖD: Mörkt och mustigt! Med en god ost. 

MAT: Det mesta utom kött, faktiskt.

GLASS: är gott! Men jag har blivit laktosintolerant på gamla dar...

GODIS: Choklad, framför allt. 

SÄNG: 120säng från IKEA. Vill ha en 140.

LAKAN: Vita och nybäddade.

FRISÖRSALONG: Min låtsasförälskelse i förorten! Som skär håret med rakkniv. :)

DAGSTIDNING: Vi har visst DN på jobbet, men jag har inte hunnit läsa den än. Annars AB på nätet.

MAGASIN: Väldigt sällan

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland önskar jag att jag blev både laktos- och glutenintolerant så man var tvungen att utesluta allt gott - så enkelt det hade blivit att hålla diet då? ;o)

Anonym sa...

Den här snor jag brukar aldrig skriva listor, oskuld tagen :)

Vi är rätt lika på flera saker och det där med stövlar grrrr

Antoinette sa...

Listor är kul!
Hjärtat; ja! Faktiskt! Fast då är det nog bäst att bli allergisk mot socker och fett också! ;)