måndag 14 februari 2011

Hello world, here I am!

13 timmars sömn senare...
Vad det är skönt att inte vara sjuk!

Solen skiner och jag har en ledig dag framför mig. Min enda appointment är KBT'n, men den är inte förrän klockan 17. Tänkte ta en promenad dit, så får jag lite frisk luft och motion också.

Imorgon börjar det. Det nya jobbet. Det har gått så snabbt allting, jag hänger inte riktigt med. Och så magsjukan på det. Fast vad finns det att hänga med på, egentligen? Jag går dit och gör min grej, liksom. Ska bli spännande, eftersom det delvis är nya arbetsuppgifter för mig. Vill det sig väl är det en jättebra matchning, annars går jag vidare efter provanställningen. Förhoppningsvis då med ett bättre sparkapital.

7 kommentarer:

Kicki & Jörgen sa...

Lycka till imorgon.

Antoinette sa...

Tack Stina! :)

Anonym sa...

A lycka till, Jag sov också, men inte fan hjälpte det. Man ska inte sova. Man slösat tid. Eller nåt.
/Fröken B

Antoinette sa...

Tack!
Men det hjälpte, i alla fall mot magsjukan. Egenhändigt förvärvade sjukor vete fan, dock.. ;)
Däremot har jag sovit tillräckligt nu, tycker jag.

Anonym sa...

Inte egenförvärvade...finns säkert andra orsaker :). Härligt att du mår bättre och så vansinnigt spännande med nytt jobb. Grattis.
ps:min provanställning övergick i fast igår och så 500 spänn extra varje månad att skatta på ytterligare.

KRAAAAM

Antoinette sa...

Tack, ja det ska bli kul!
Och grattis själv!! :)

Tears and Pearls sa...

LYCKA TILL !!! KRAM