måndag 28 februari 2011

Erbjudanden

När det är så kallt så tårna domnar bort, då är det kallt.
Fingrarna domnar också.

Men jag kom på.
Jag har ju glömt att berätta.
Jag har fått ett erbjudande. Ett pojkvänserbjudande.
Då och då poppar han upp på msn. En kille som jag fick kontakt med via nån dejtingsida. Vi har aldrig setts för han bor väldigt långt borta, men han är rolig att msn:a med ibland.
Han ska i alla fall förmodligen flytta till huvudstaden nu och jobba och ville hyra in sig på soffan. Jag erbjöd källarförrådet, men då blev han kinkig. Sen pratade vi lite om singelskap och att träffa stolpskott. "Du kan ju ta mig" sa han. "Jag är inget stolpskott i alla fall!"
Så ni ser, erbjudandena haglar.

Fast det var nog mest soffan han ville åt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nähäää..jag tror det är dig han vill åt :D

Antoinette sa...

Hahaha! Okej då! Jag är inte den som är den... ;)

Amy Glaad sa...

Underbart! :D

Antoinette sa...

Bättre än inget, antar jag... ;)

Amy Glaad sa...

Någon att ha lite kul med? ;)

Antoinette sa...

Njae.. Jag får väl träffa honom först, så får vi se. Om det nu blir av..