söndag 27 februari 2011

En liten busy lördag

Repa en lördag förmiddag, det är ju som gjort för att misslyckas.
Men, det gick faktiskt bra. Väldigt bra. Massor av det vi gjorde på coachningen fanns kvar. Mål inför de kommande fyra veckorna är satta, både gemensamma och personliga. Det går bra nu, för att citera en känd rapartist. Varför jag nu skulle göra det.
Sedan, panikstädning och filminspelning.
Intressant hur snabbt det går att trilla in i en roll. Nästan lite skrämmande. För sådär som hon är, som de har det, det vill inte jag. Filmen handlar om relationer. Min är väl sådär. Ni vet, paret som varit tillsammans sen i gymnasiet och nu inte riktigt vet om de egentligen älskar varandra eller om det bara är gammal vana och bekvämlighet.
När man spelar in film måste man dricka öl. Så är det bara.
Jag drack två Hof och kände mig berusad. Inte tillräckligt för sista scenen, fan vad det är svårt att spela full, men ändock. Otränad? Jag fick ju till och med visa leg på systemet, så jag måste verkat väldigt förvirrad.

Ändock. Jag gillar det ordet. Lyssna på det. Ändock.

Inga kommentarer: