måndag 7 februari 2011

jobb eller inte jobb...

Jag var på den andra intervjun idag och inte för att ropa hej, men jag tror jag har fått det. Så godtar de mina löneanspråk så tror jag att jag tackar ja. Det är inte alldeles självklart dock. Jag har funderat massor och medan jag satt och väntade på att komma in till KBT'n gjorde jag en +/-lista. Plussen övervägde.
Inte för att det är mitt drömjobb, men för att det inte kräver så mycket ansträngning utom just i stunden. Och är nära. Och, om jag får som jag vill, hyfsat bra betalt. Nackdelen är att jag inte får friheten och att det kommer att ta längre tid att starta upp det egna. Samtidigt, jag tror jag kommer att ha mer energi.

Om jag får det. Men det tror jag. Om jag inte tappat all förmåga att läsa folk.

2 kommentarer:

Amy Glaad sa...

Åh vad spännande, jag håller tummarna :)

Antoinette sa...

Tack!!! Jag vill veta! :D