fredag 6 september 2013

Sånt jag ser på min löprunda

  • Snubbe med springstyltor
  • Tusen cyklister
  • Pensionärer med små hundar
  • Yngre personer med stora hundar
  • Rådjur
  • Glad man i sombrero
  • Harar
  • Andra löpare, oftast sammanbitna
  • Döda djur, mest sniglar och fåglar

Obs, inte allt på samma gång. Idag var det mest cyklister och mannen i sombrero.

För övrigt ska jag träffa honom ikväll, "promenad/fika", och jag har lite av en olustig känsla. I vilket fall är det dags att ta reda på lite vart vi står. Jag behöver veta mer nu, om vilket håll detta är på väg åt. Eller inte är på väg. Det känns som att jag står vid ett vägskäl; sluta känna eller känna mer och då måste jag få input.
Vi får se om det blir deppblogg eller happyblogg nu ett tag framöver...

3 kommentarer:

Christel sa...

Ett stort, fett: LYCKA TILL! Jag hoppas att det går bra och att han säger att han känner samma som du och är redo att satsa.

Kattis sa...

Hehe, man kan nästan tolka det som att du ska på dejt med mannen i sombrero. ;D

Hoppas det går bra ikväll, att ni är på samma linje. Kram

Anonym sa...

Hoppas hoppas hoppas på en bra promenad! Puss o kram!