måndag 16 september 2013

regn gör att jag tänker mer

Hör regnet smattra utanför.
Funderar på en del, vad ska jag säga, förslag, som jag fått på sistone. Egentligen kanske jag inte ens borde fundera på det, men jag är ju nyfiken, så..
Nu stängde tv:n av sig, den gör det efter några timmar och jag tar det som ett tecken på att det är dags att lägga sig. Finns så många borden, men jag tror jag skiter i dem och bara sover istället. Sömn läker och jag behöver bli frisk och springa. Idag orkade jag inte ens yoga efter jobbet, en sak i taget, men kroppen skriker efter rörelse. Jag vill springa! Eller jag vill inte, jag vill sitta i soffan och slötitta på Idol, men det är för att jag är lat. Egentligen vill jag springa. Till helgen kanske. På torsdag ska jag yoga i alla fall, det är ett faktum.

4 kommentarer:

Virriga Vero sa...

Jag är ALLTID så lat jag. Kroppen har svårt att övertyga min skalle om att det är motion jag behöver och se till att det sker.

Jag tror inte ens jag lyckas till helgen.

Antoinette sa...

Men jag mår så mycket bättre när jag tränar, på alla sätt! :)

Pari sa...

Varför bor du i fel stad kvinna? Pöss
Förresten, det går fortfarande inte att kommentera här från min mobil. Mycket märkligt!

Antoinette sa...

Sötnos, jag vet!
Konstigt det där med kommentarerna.. En sammansvärjning?
Kram!