måndag 2 september 2013

i backspegeln

Jag läser mitt förra inlägg och inser att det låter lite som att jag inte bryr mig om ifall han dejtar andra. Som att jag inte skulle vara värd att vara exklusiv.
Det är naturligtvis inte så jag menar.
Jag menar mer att eftersom vi inte pratat om det, så vet jag ju inte. Och att jag vill att han ska dejta bara mig för att det ska räcka till, han ska inte behöva nån annan. Jag vet att jag räcker till, men jag vet ju inte vart han är.
Det är mycket möjligt att jag kanske tar upp det här snart, mest för att inte trilla djupare än jag måste, om det nu inte är nåt seriöst intresse från hans sida. För det är det från mitt håll. Jag vet fortfarande inte hur när var, men i alla fall så pass att jag inte känner för att dejta andra och det är ju något i alla fall.
Jag vet inte när, dock. Det brukar kännas, när det liksom inte går att fortsätta utan att veta. Än så länge är det mer go with the flow.

Men bara så ni vet. Jag är värd allt.

Inga kommentarer: