onsdag 11 september 2013

Obs, läs med en gnutta ironi...


Inte nog med att jag blir dumpad. Nej, naturligtvis ska jag få en rejäl förkylning också!
Den har härligt nog punktmarkerat halsen, så jag har inte kunnat svälja riktigt på några dagar, vilket stundtals medför smärre panikkänslor. Fördelen är väl att jag bara kunnat äta soppa. Det borde hjälpa min viktminskning i alla fall. Okej, jag hade säkert kunnat äta glass, men jag vill inte.  Dels mår jag lite illa hela tiden och dels vill jag fortsätta gå ner i vikt. Fakta: Man går inte ner i vikt av att äta glass. Jag får äta glass på Hawaii.
Jaha, och nu har förstås förkylningen även satt sig på mina stämband, vilket gör att det inte blir nån sång på ett par dagar. För att inte tala om träning. Efter tre dagar i soffan är ryggen stel som en pinne, det värker i korsryggen och jag når inte ens ner till mina tår.
Jo, så var jag inne och kikade lite snabbt på dejtingsidan. Har ju inte varit där sen i somras, så jag tänkte bara kolla om jag hade fått några härliga, bekräftande mail.
Det hade jag inte.

Hur var det nu, halvfullt, halvtomt..?

2 kommentarer:

Virriga Vero sa...

Haha, det är underbart att läsa dina inlägg.

Krya på dig!

Antoinette sa...

Kul att man kan roa nån!!! :D
Tack!