tisdag 7 december 2010

Tokträning vs frosseri

Tokträning ena dagen, frossande den andra...

Mensfrossande idag. Big Time.
Blev så sjukt sugen på smulpaj med äpple. Men inte bara det. Jag blev även sjukt sugen på Lindts creme bruleechoklad. Kan jag välja? Nä.

Imorrn får det bli dubbelpass igen. Spinning och yoga. Det måste typ vara den perfekta mixen av träningsformer. Styrka och smidighet i yogan, flås i spinningen. Imorgon är dessutom spinningen först, vilket jag tror kan vara bättre. Då är man varm i yogan. Fast igår var jag jäkligt smidig ändå, jag kom upp i plogen precis hur lätt som helst. Med raka ben. Och kontroll.

Yay me!

8 kommentarer:

Anna sa...

Yay you!

Jag har aldrig testat spinning men har fått för mig att man får spaghettiben efter passet är slut, kan man alltså fortsätta till nästa grej då? Där ser man vad lite jag vet om träning...

Antoinette sa...

jomen lite spaghetti blir det. Fast igår kände jag mig okej, så jag hoppas det funkar. Får köra på 90%, för att ha lite ork kvar. :)

Anonym sa...

Klart man får och pms är det bästaste att skylla på. Jag har en defekt som gör att jag får pms mest hela tiden å får svulla massor :D.

Antoinette sa...

haha! Det har jag också ibland, vilket har resulterat i flera kilo för mycket... :S

Amy Glaad sa...

OMG vad du ligger i. De där frosserierna blir ju fisar i världrymden av all din träning.

Antoinette sa...

Det är det jag hoppas på! :)

Tears and Pearls sa...

Heja heja!

Antoinette sa...

Tack tack!