tisdag 21 december 2010

Blablabla

Dag ett på den nya medicinen.
Dum som jag är läser jag biverkningarna. Fast det verkar vara ungefär samma som på den gamla.
Svettningar, illamående, gäspningar, yada yada yada.
Jo, och så kan jag få "onormala orgasmer". Vad är det? Hur är en orgasm onormal?
Fan, det var så längesen jag fick en orgasm (med nån annan än mig själv) så jag skulle bli själaglad även för en onormal orgasm. Om jag nu skulle märka nån skillnad.

Jaja.

Igår hade jag inga problem att somna helt själv, utan sömntabletter eller whisky, för första gången på länge. Otroligt skönt. Och så sov jag till 11 idag. Drömde att jag var i USA och gick på en föreställning på Cabaret med massor av kändisar. Mycket märkligt.

Annars har jag bestämt mig för att sluta spela hjärndöda spel på datorn. Jag kan bli sittande i timmar med spel som Bubbles och patience. Det påskyndar inte direkt mitt förbättrade mående, eftersom jag får dåligt samvete när jag slösar bort tiden framför datorn. Ändå kan jag inte slita mig. Så nu är det NONO.

Fast Scramble ger jag inte upp än. Det är ju i alla fall lite hjärngympa...

3 kommentarer:

Aurora sa...

betapet.se I tell you..

Anonym sa...

Håller med betapet.se...fan börja spela där, förväntar mig en match :)

Antoinette sa...

Oh my god, inled mig icke i frestelse! ;)