onsdag 29 december 2010

Money money money

Jag är så pank denna månad att det nästan är skrattretande.
Ofta om man säger att man är pank så har man ändå lite pengar undanstoppade, men efter att alla räkningar och lån dragits denna månad är jag p.a.n.k.

Vi snackar nollat konto.

Nu fick jag ju lite pengar av mamma i julklapp, så en IKEAtur blir det imorgon (vägrar använda julklappspengar till nytta!). Samt att jag ju har satt in pengar på matkortet, men annars är det... Tomt...

Jag ska bara träna och träna hela månaden! Och åka lokaltrafik, för jag har köpt ett SL-kort för första gången på evighet. Jäklar vad här ska åkas! Och när jag tränar går jag ner i vikt, vilket innebär att jag kan ha kläder jag inte haft på länge (som att köpa nytt!), så då gör det inget att jag inte kan reashoppa heller. Det är förresten ingen bra rea, inte vad jag sett i alla fall.
Nejdå, ingen bitterhet här inte... ;)

6 kommentarer:

Kattis sa...

Trist att inte ha några pengar, men du behöver som sagt inte gräma dig särskilt mycket över att du inte kan reashoppa iallafall... finns verkligen inte mycket kul alls i de där reahyllorna. Lite rappel möjligen (krafssmycken alltså), men i klädväg - nada.

Antoinette sa...

Skönt att höra! :)

Anna sa...

Jag är i samma sits jag och kan som sagt gråta en skvätt. Håller för övrigt med Katie att det var klent med grejor på rea, så där missar du inget.

Antoinette sa...

Så himla trist!
Jag hade det väl iofs på känn, så jag blev inte så chockad. Men trist!

Amy Glaad sa...

Kan du inte komma hit nästa månad? jag längtar så efter dig! Puss

Antoinette sa...

Jag hoppas det, bara ekonomin tillåter kommer jag i ett huj!!! <3