torsdag 30 december 2010

Fan, fan, fan!

Åh, nu fick jag lite ångest.
Missade att betala på Icakortet förra månaden, så kortet spärrades. Så hade jag till 31 dec på mig att betala in, jag betalade räkningarna igår så de ska ha kommit in idag, men kortet är fortfarande spärrat. Och jag kom inte på att kolla detta förrän efter åtta när kundtjänst stängt.
Risken nu är att de stänger kontot och jag måste betala in hela krediten (inte så mycket, men ändå) och så blir allt skitkrångligt och jag har inga matpengar denna månad.

Jag vill fixa detta nu, men kan inget göra förrän på måndag när kundtjänst öppnar igen.
Skit!

3 kommentarer:

Maria sa...

Ja fan! Jag har räknat fel på mina räkningar ett par månader och det var verkligen SKIT!

Antoinette sa...

Ja det var ju inte som att jag hade massor av pengar över redan innan... :S

Anonym sa...

Fan också. Som om det också behövdes som grädde på moset.

Kram