onsdag 29 december 2010

Året som gick, året som komma skall...

2010.
Året som skulle bli det friska året. Som skulle bli mitt år. Nytt jobb, nya friska tag...

Och vad hände? Hamnade ur askan i elden på det nya jobbet. Var konstant förkyld. Isolerade mig mer än nånsin och orkade inte göra nåt annat än att jobba och sjunga. Avslutade med panikångest och sjukskrivning.

Så.

2011; hit me! Bli vad det blir, jag är fan beredd på allt!

Inga löften i år, men några önskningar.
Jag önskar mig mer energi, så jag kan hänga mer med vänner. Massor av yoga och att få ordning på nya företaget står också på önskelistan.
Och så börja dejta så smått igen... Lite fjärilar är ju aldrig fel.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men bara en sån sak, nytt år!!! Jag är inte redo för det...har inte åstadkommit nåt :(

Janet sa...

Sounds pretty damn good! ;)

Önskningar och att våga fortsätta hoppas trots bakslag gör nog alltid lite gott åt själen tror jag.

Jag hoppas önskningarna förverkligas.
Och mer därtill. =)

*krama*

Antoinette sa...

Men vad ska man åstadkomma? Jag har inte heller "lyckats" med nåt, utom kanske att ha lärt känna mig själv liiite bättre...

Antoinette sa...

OBS; övre kommentaren til BtDt! ;)

Tack Janet! Ja, man måste hoppas. Annars är det ju lika bra att ge upp!
Kram tillbaka!