fredag 31 december 2010

Och ett gott, nytt...

Gott nytt år på er, alla bloggare och läsare!
Jag må vara pank som en kyrkråtta, men jag vägrar att deppa ihop så här sista dagen på året. Det löser sig. Det gör alltid det, på nåt sätt. Lite kanske den ångestdämpande tabletten jag tog igår hjälpte också. De är bra att ha de där, men jag blir seg som sirap dagen efter. Tänkte gå upp 9, kom upp 11.
Jaja. Det är en värdslig sak.
Planen idag är att åka ner till Lidl och nyårsshoppa till pajen jag ska ha med mig. Sen ska jag bara fixa, mig själv och kanske lite här hemma.



Skål och Gott Nytt, hörni!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en toppen kväll och ett gott nytt år. Massor med kramar :). Hur det än är så är du toppen och jag tycker om att besöka din blogg :)

Aurora sa...

gott nytt år!

Kira sa...

Ja, även jag önskar dig underbara saker nästa år. Och i kväll. Gott nytt år!

Anna sa...

Gott nytt år fina du! Kram

Antoinette sa...

Tack och kramar till er alla!