tisdag 4 augusti 2015

Vardagsrapport. Nu går vi vidare.

Om möjligt ännu lugnare på jobbet idag. Sådär så det knappt fanns något alls att göra, faktiskt. Vi gjorde vad vi kunde och satt sen och pratade invandringspolitik och samhälle i stort, lite med utgångspunkt i den vidriga reklamen i tunnelbanan.
Sen gick jag hem en timme tidigare. Hamnade i telefon med en intressant människa (hoppas jag) som jag ska träffa på fredag. Tror vi pratade i nån timme. Han var lätt att prata med och det finns många likheter. En del olikheter också, men det kanske är bra. Vi får se på fredag. Jag känner att det är bra att komma ut i alla fall.
Kom iväg och sprang, även om det satt långt inne. Inte gick det fort, men jag kanske kan skylla på styrketräningen igår. Lite stum i benen är jag ju, efter alla utfall och kliva upp och ner på lådor. Den där jävla lådan. Det gick bättre än förra gången, men inte riktigt bra. Att det ska vara så svårt?

Ha! Nu såg jag precis en ny muskel på min axel! Sånt gillar vi.

Inga kommentarer: