söndag 30 augusti 2015

fortsättning följer...

Jag har förstått att det finns en viss nyfikenhet.. :)
Jo, vi har setts igen. I torsdags och i fredags. Sen åkte jag på internat i helgen. Vi har messat hela tiden. Jag fick lite av ett bryt idag, helt utan anledning, förmodligen för att jag är trött och känslomässigt urladdad efter förra veckan och helgen. Började tvivla, fast jag inte hade nån anledning alls.
Mina senaste erfarenheter är ju iofs inte så bra. Sist jag var förälskad i nån blev det ju ingenting.
Men sen kom jag hem och vi messade vidare och han är väldigt tydlig med vad han tycker och att han ser oss framöver. Vi har ju redan pratat om vad vi ska göra i januari.

Imorrn ska vi ses efter min träning, för att äta ihop. Sen ska vi ses på tisdag också, det är redan bestämt. Han skrev att han tycker det är så härligt att vi inte kan vara ifrån varann mer än nån dag utan att det blir jobbigt.

Så är det. Nytt jobb, nyförälskelse och Vegas. Finns inte plats för mycket annat just nu...