torsdag 28 maj 2015

Tre veckor

Häxan Surtant var på personalmöte idag. Hade åsikter om allt och alla, trots, eller kanske tack vare att jag slutar om tre veckor.
Tre veckor.
Herregud. Det är ju ingenting.
Det blir en del jobba över, tror jag, de sista veckorna. Jag vill lämna saker hyfsat avslutade.

Annars händer det inte mycket. Eller, det händer ju skitmycket hela tiden, möten på gamla jobbet, träffa alla på nya jobbet på vårfest imorrn, rep, noter som ska drillas..

men i övrigt är det lugnt. Telefonen tyst. Jag hade nån slags FBchatt med han jag nästan blev kär i igår, men det är ju liksom inget med det. Ryggen är ok, ta i trä. Humöret inte alltför snurrigt, lite ångest, men jag tror jag kan hantera det. Tror det är tröttheten, idiotin att inte gå och lägga sig före midnatt nån kväll denna veckan.
Kanske ska vända trenden ikväll?

Inga kommentarer: