fredag 1 maj 2015

1 maj

Oj, vad trött jag var igår.
Firade lite, som sagt, med champagne och ett glas rött, men runt midnatt var det slut i rutan. Orkade inte ens läsa. Sov som en stock, men drömde nån konstig dröm om M (som jag inte pratat med sen han var här och planerade mitt kök). Vaknar och kollar Facebook. Det första jag får se är M, som lagt ut en ny profilbild. Weird.
Jag inser att det är alla spänningar som släpper, det är därför jag är så trött. Igår, runt lunch efter att alla samtal var ringda och allt var klart, kom jag in i värsta gäspstimmet. Då släppte det.
Nu har jag varit på yoga (igen) och skulle komma igång med städningen. Istället sitter jag här, läser bloggar, lyssnar på kvartetter och planerar rep. Men det är ok. Jag hinner röja idag och jag ska förmodligen inte träffa nattsällskapet förrän framåt kvällen imorrn, så jag hinner fixa lite då med.

Ingen demonstration idag. Hade gärna gått, men igen, roligare att göra det tillsammans med någon och jag har inte styrt upp det. Jag demonstrerar i tanken.

Nu var det något annat jag tänkte skriva, men jag minns inte.. Så kanske blir det ett till inlägg idag. Vi får se.

Inga kommentarer: