måndag 23 februari 2015

One down, four to go..

Jaha, så hetsade jag upp mig helt i onödan. Inget om i torsdags. Förmodligen är det som bästaste trodde, att hon fått en törn själv i torsdags och behövde få nån annan att känna sig sämre. Hur som, jag körde med käckaste framtoningen bara för att. Orkar inte låta henne tro att hon kommer åt mig.

Blev så galet trött på jobbet idag, vid halvfyra. Sådär så att det kändes som om jag skulle somna om jag blundade lite för länge. Antagligen hade jag mått bättre om jag stuckit och tränat efter infomötet om organisationsförändringar i Stora Företaget, men träningsväskan är kvar på jobbet. Kanske orkar jag imorgon efter det ordinarie mötet? Förändringarna kan för övrigt vara bra för mig, om jag har tur. Eventuellt betyder det chefsbyte också, vilket känns både bra och inte. Hon har ju bra sidor också, min chef, och man vet vad man har och så vidare..

Jo, så hade jag gått ner 0,7 kg till. Utan ett uns träning förra veckan, bortsett från 90 rulltrappesteg varje dag då.

Inga kommentarer: