måndag 27 augusti 2012

ledig måndag

Måndag.
Jag älskar lediga måndagar.
Jag kommer nog inte att älska dem lika mycket när nästa lön kommer, men just nu njuter jag.

Livet går sin gilla gång.
Jag har lillkusinen här och det går bra. Riktigt bra. Hon är speciell, men mysig. Idag är hon första dagen på sin nya skola, ska bli spännande att höra hur det var. Igår hade vi tunnelbaneträning, först åkte vi tillsammans, sen fick hon ge sig ut på egna äventyr för att inse att det inte är så svårt.

Jag har aktiverat mig på en dejtingsida igen, mest för att jag fick ett mail som inte gick att läsa om man inte var betalande medlem. Sen kom det ett erbjudande och ja.. Vad fan. Varför inte, liksom. Jag är inte alls inne i nåt dejtingflow, känner mer att jag vill öppna alla vägar. Jag har redan spisat av en snubbe som efter tre mail undrade om jag "tyckte om att mysa".
Ingen stress, inget bråttom.. Känner jag för det så träffar jag nån, så får vi se vart det tar vägen.

Nu har jag en ganska full vecka framför mig, men det är roligt fullt. Sen är jag ju ledig på måndag igen och kan vila upp mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till nu med dejtingsidan! Hoppas det blir en trevlig dejt snart!

Antoinette sa...

tack, fast det är verkligen ingen brådska..