måndag 3 september 2012

Behöver jag starta om?

Jag vet inte vad det är.
Skrivkramp?
Ointresse?
Trötthet?
Mår jag för bra? För jag har ju en tendens att behöva skriva av mig när jag mår sämre..
Har jag fastnat i nåt som jag inte kommer ur? En form jag inte riktigt trivs med längre?

Behöver jag en nystart?

Bara för nyfikenhets skull.. Om jag startar om, vilka vill veta vart jag tar vägen?
Lämna en kommentar, eller om du inte vill att folk ska veta att du läser; skicka ett mail. Adress finns en bit ner till höger.

16 kommentarer:

Åsa sa...

räcker upp en hand!

Anonym sa...

Jag ska med givetvis :)

Anonym sa...

Jag hänger på!

emman sa...

Jag läser också din blogg och vill gärna fortsätta med det :)

Pettiwoman sa...

Såklart. Du är ju en av de jag följt sen jag själv började blogga =)

Och jag vet hur det känns... konstigt det där att det är lättare att skriva när man mår lite sämre.
Men de säger ju... "Ur smärta föds kreativitet"

Kram

Anonym sa...

Vinketyvink!! Jag med!!

-= Steamboat Willie =- sa...

Jag vill gärna fortsätta jag också...

Anna sa...

Jag vill, så klart!

Anonym sa...

Jag vill! :)

Maria sa...

Eh jaaaa!

Kattis sa...

Jaaag!

Anonym sa...

Vill med!

Truth sa...

jag med <3

Aurora sa...

Jag, tack!

Independent sa...

Jag vill!

Kira sa...

Men så klart. :) Vet att jag är kass på att läsa och kommentera nu men jag försöker läsa ikapp när jag kan.