onsdag 1 augusti 2012

bättre

Dagen blev bättre.
Att skriva av sig hjälpte, som jag ju vet att det gör.

Jag har röjt lite, pratat med M i telefon och varit och vägt mig. Ynka 0,2 kg denna vecka! Men det är ok. Det får ta tid den här gången. Konsulenten tyckte att jag skulle äta veckobonusen också, den har jag varit försiktig med hittills.

Annars längtar jag tills jag får åka och köpa mina möbler. M ska hjälpa mig när han kommer hem, han är i barndomsstaden och hälsar på familjen. Förhoppningsvis nån kväll nästa vecka.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bli inte för deppig om du inte tappar vikt! Ibland står vågen stilla! Men rör du på dig så får du ju muskler som väger mer än fett! :)

Antoinette sa...

Nejdå, jag har ju sagt att det får ta tid denna gång.. Minus är minus är minus! :)

Aurora sa...

TRO MIG när jag säger att det lossnar. Man bara kör på. Så lossnar det. Mvh -30 kg :)

Antoinette sa...

Du är så sjukt bra!!!!!!

Aurora sa...

äsch då ;) och du är inte så tokig du heller, glöm ej!! kram