söndag 5 augusti 2012

inte speciellt mycket rim och reson i de tankarna..

Trött dag idag.
Seg.
Vet inte riktigt varför, drack inte mycket igår och jag är inte heller bakis.
Bara seg.

Lite låg också.
Kanske beroende på att semestern är slut, fast det knappt känns som att jag haft någon.
Kanske är det baksmälla efter gårdagens event.
Vi har laddat för det och det gick bra och var roligt, efter såna saker blir jag ofta lite blå.

Det är konstigt.
Jag har så mycket och ändå känns det så tomt ibland.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så kan jag också känna ibland. Eller som om jag bara vill gråta. I mitt fall stavas det PMS. Hoppas att du känner annorlunda imorgon. Kram!

Anonym sa...

Håller med, man glömmer det man har...fast även om man har mycket så vill man ha den där helheten ibland.

Anonym sa...

Det är helt okej att vara lite låg ibland. Du har haft mycket i dina tankar som du har funderat på. Sånt är tröttsamt också!

Antoinette sa...

Ja, man har ju såna här dagar. Jag lär mig att de inte är farliga, de kanske till och med behövs..
Kramar!