måndag 4 april 2011

nä, nu var det väl längesen..

1.Det första du tvättar i duschen? 
Håret tror jag. Jo. Och sen resten av kroppen när jag har balsam i.
2. Gillar du kaffe? 
Gillar och gillar... Är beroende!  Jag gillar kaffe.
3. Hur mår du just nu? 
Mycket bättre rent kroppsligt, lite shaky psykiskt.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? 
Jag har inte nån crush på nån. Så sorgligt.
5. Berätta om din senaste dröm: 
Det var väl den där med alla ljusen som jag skrev om nedan.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? 
Nej, det tror jag inte.

7. Vad vill du ha just nu? 
Ett stabilt psyke!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? 
Det vet jag inte. Varför skulle jag göra det?

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? 
Slickar. Isar i tänderna annars.

10. Använder du smileys? 
Ja, särskilt i mail.
11. Har du träffat någon kändis? 
Japp.
12. Gillar du keso? 
Basföda!
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? 
Signed, sealed delivered

14. Hur många länder har du besökt
Låt mig se.. Norge, Finland, Danmark, Usa, Kanada, Spanien, Grekland... Flygplatser räknas inte, va?
15. Är dina föräldrar stränga? 
Nej
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? 
Jag vill!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? 
Japp. Mitt vinnande leende! Hahahaha! 

18. Brukar du hyra film? 
Nej
19. Var kommer du vara på lördag? 
Vet inte. Hemma, förmodligen.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? 
Nej, jag var på jobbet. Mitt ex var hemma med brutet ben och satt och tittade på CNN. Han såg när det hände och ringde mig.
22. Vad åt du till lunch? 
Åt brunch; stekt ägg, bräckt kalkon, lättyoghurt med havrekli. Kaffe.

23. Har du lockigt hår? 
Verkligen inte.

24. När grät du senast? 
För några veckor sen, när jag blev stressad på jobbet.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? 
Ja, både psykiskt och fysiskt.
26. Favoritårstid? 
Sommar

27. Vem höll du senast i handen? 
Minns inte. Sorgligt.

28. Sover du med TVn på? 
Nej
29. Tycker du att du är gammal? 
Jag tycker att jag är ung, men 37 låter skitgammalt när det gäller andra.
30. Är du mörkrädd? 
Ibland
31. Gillar du ditt liv just nu? 
Det är på rätt väg.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? 
Typ jämt.
33. Har du bra syn? 
Ganska, men har glasögon
34. Var är dina föräldrar just nu? 
På sina respektive jobb, skulle jag tro.
35. Vad har du på dig just nu? 

Svarta träningsbrallor, grönt linne, vit träningsjacka. Tofflor.
36. Vad var det senaste du köpte? 
Kyäni. Eller nej, det var nog lite mat.
37. Hatar du mer än 3 personer? 
Jag hatar ingen, men jag ogillar några stycken, fler än 3.
38. Använder du sushipinnar? 

Det heter väl ätpinnar? Men ja, jag använder dem.
40. Äger du ett vapen? 
Näpp.

2 kommentarer:

Anna sa...

Den ska jag sno sen om jag orkar.

Amy Glaad sa...

Vilken rolig! Den ska jag oxå sno :)