lördag 9 april 2011

Friskvård

Just nu tog jag första steget till en bra rygg. Jag har haft problem jättelänge, kanske framförallt eftersom jag lägger alla spänningar i axlarna. Det gör gärna lite ont där då. Ibland vet jag inte om jag har muskler längre eller om allt förvandlats till ben. Som en förlängning av detta får jag ont i nacken också. Eller ont och ont, det strålar liksom upp och känns bortdomnat och svagt.
Så nu tog jag tag i mig själv och skickade in en anmälan till en kiropraktorklinik jag blivit rekommenderad. På måndag ska jag ringa och boka tid.
Dessutom hämtade jag mitt Kyänipaket idag, så nu ska jag bli frisk och kry också!

Annars har jag lite tråkigt. Känner mig ensam och lite låg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ensamheten är bra när man väljer den själv...men ibland är den en förbannelse :(.

Hoppas att lite kotknackning och det där andra, vad det nu är, fixar till både ryggont och förkylningar..

Kram

Antoinette sa...

Tack!
Jag blev bjuden på fölsedagskalas, så det blev inte så ensamt ändå. Skönt!
Kram