måndag 4 augusti 2014

Slut. Eller nystart?

Fem veckor är över.
Imorse ringde klockan igen. 06.30. Jag vaknade utan större problem, men ögonen var svullna som ägghalvor. Värme och pms does that to me. men det är ok. Jag fick ändå höra att jag såg pigg och fräsch ut.
Jag har haft det bra.
Lite resa, lite slappa, lite bada, lite sola, lite öl, lite Pride, lite kompishäng, lite musik, lite hemmafix. Lite av allt.
Vet inte om jag är redo för hösten att dra igång, men jo. Det känns nog så. Fast värmen kan få fortsätta och jag har en minut till stranden från jobbet. Om jag vill.
Lite lättare blev det också av förstajobbdagen-AW med uppskattad kollega.
Och nu?
Nyttig mat, viktnedgång. Sång. Jobb. Träning; tjejmilen om en månad och halvmara i Skottland om ett år. Välmående, balans. That's the shit.

2 kommentarer:

Singelbloggaren sa...

Vad härligt det låter!! Du verkar må bra! I balans. Du får skicka över lite av harmonin till mig. ;)

Antoinette sa...

Ska väl hamna i balans i alla fall :) Tyvärr är det väääldigt lite dejtande..