lördag 22 december 2012

Snart drar jag från landet, igen

Nu är det snart dags.
Mamma har redan åkt ut till hotellet vid flygplatsen, där vi ska bo i natt. Jag åker lite senare, eftersom jag har tvättid och behöver få lite grejer rena till resan.

Jag tror det blir bra det här. Det känns helt okej. Kanske börjar vi lära oss. Mamma hade kollat upp saker att göra, så kanske hon också förstått att vi behöver göra det. Att det är mellantiden som diffar.

På måndag, julafton, blir det termalbad. Imorrn blir det väl att ta en tur på stan när vi checkat in, kanske ta en turistbuss. Sen finns det ju fitnesscenter och spabad på hotellet. Tisdag vet jag inte, kanske lite sightseeing, lite shopping..

Jag har gått upp de kilona jag gick ner i somras och känner mig tjock och ful, men jag åker ju inte dit för att ragga. Kanske tar en liten snabbkur när jag kommer hem, innan nyår. Bara som en kickstart. Sen blir det tillbaks till VV. Jag har ett mål, en siffra jag ska komma under innan min födelsedag i mars.

Hotellet ska ha gratis wifi, men om vi inte hörs så ha en riktigt GOD JUL, hur ni än firar eller inte firar.


2 kommentarer:

Anonym sa...

GOD JUL kära du! KRAM

Antoinette sa...

Kram!!