fredag 21 december 2012

börja om från början..

Det filmsnöar ute.
Man skulle promenera omkring i snön, försöka fånga snöflingor på tungan och allt det där. Men det är inte lika kul själv.

Nope, inte ett ljud. Vare sig sms eller nåt annat. Så, han var tydligen inte that in to me.

Jaja. Jag vill ju ändå inte träffa nån som inte vill träffa mig, så jag är glad att jag inte hörde av mig.

Nu börjar det om... För jag vill träffa någon, det vill jag. Känns så jobbigt bara, börja om, lära känna. Fast, när man väl kommer in i det så är det ju inte så jobbigt. Inte när det är något intressant.
Ibland önskar jag att M och jag kunde bli ihop. Det vore så enkelt, honom känner jag ju redan. Finns bara det där lilla problemet; vi skulle driva varann till vansinne. I alla fall som det ser ut, som vi är idag. Fan, det gör vi ju redan, eller han mig. När han är skitdålig på att svara på sms, till exempel. hade vi varit ihop hade jag analyserat sönder, trott att det berodde på mig och mått skitdåligt. Nu kan jag bli skitirriterad, men andas djupt och inse att det inte har med mig att göra.

För övrigt, det nya är tydligen att flörta via Quiskampen. No more Wordfeud..

2 kommentarer:

Pari sa...

Helt rätt dear, varför slösa tid på nåt som bara irriterar en i längden?

Antoinette sa...

nej, vi är better off as friends, helt klart! :)