onsdag 21 november 2012

Skit, piss och helvete

Ibland är det bara en sån där jävla pissig dag.
Det var det idag.
Jag är ledsen för att det känns som att min chef inte tycker att jag prioriterar mitt jobb rätt.
Jag är ledsen för att en vän verkar må dåligt och visar det genom att dra sig undan, vilket sårar mig enormt.
Jag är ledsen för att det känns helt jävla omöjligt att träffa nån som älskar mig just som den jag är och som jag älskar tillbaka.
Jag är ledsen för att jag har PMS.
Jag är ledsen för att min bror är död.

Jag är glad för att jag ändå har så många jävla bra människor i mitt liv.
Jag är glad för att jag får sjunga och för att jag har ett sammanhang.

Men just nu, precis just nu, tar det ledsna ändå överhanden.

4 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Vet hur det är.
Enda trösten är att efter nån sån dag kommer en bättre. Bara att hålla ut och låta sig följa med...

Massa kramar!

Anonym sa...

Kram.

Saga sa...

Så länge chefen inte säger något så är allt bra.
Alla vänner handskas med sina downs olika. Att hon drar sig undan har inget med dig att göra.
Dejting är svårt, vi kommer hitta rätt så småningom.
PMS suger!
Sorg är skit, men blir mindre varje månad och måste också få finnas.

=

Du är fantastisk som du är!
Påminn dig själv om att sänka kraven på dig själv fina fina människa, du är härlig precis som du är.

Jag är superglad för att du finns i mitt liv och jag hoppas att allt känns bättre idag!

Kram

Antoinette sa...

Kramar <3