söndag 25 november 2012

Ooops...

För att citera en känd popsångerska...

Ni vet ibland när man dricker massa alkohol? Ni vet att man säger att där spriten går in går vettet ut och allt det där? Att saker plötsligt känns som en väldigt bra idé, fast man sagt till sig själv innan att det nog verkligen inte skulle vara nån höjdare?

Ja. Just det.

Igår kändes det tydligen som en jättebra idé att ha sex med M. Och sen kändes det tydligen som en jättebra idé att ha det två gånger till i morse. Skadan var ju redan skedd, så varför inte passa på?

Det är väl inte så farligt egentligen. Jag visste att det skulle ske nån gång, det har byggts upp ett tag nu, de senaste gångerna vi setts. Sist vi sov tillsammans och kliade varann på ryggen, fast ryggen satt väldigt långt ner, till exempel. Så när han tackade nej till eget täcke, så förstod jag väl nånstans i mitt alkoholdimmiga sinne att det skulle bli åka av. Och jävlar vad vi åkte.

Det är det som stör mig lite. När vi hade sex senast, när vi precis träffats för lite drygt ett år sen, så minns jag det som att det var okej. Lite fumligt, men okej. Rätt bra att ha i backspegeln när man ska försöka ha nån slags platonisk vänskap.
Nu känner vi varann. Jag känner mig trygg med honom. Nu var det jävligt bra sex. Det stör mig lite, det förändrar bilden jag hade. Det var bättre med minnesbilden att det var fumligt okej.

Men jag tänker inte ångra något. Det är ju liksom ingen mening med att göra det. Jag har haft bra sex, tack för det och så går vi tillbaka till det platoniska, för jag kan inte ha bra sex med nån jag tycker så mycket om. Då blir det förvirrat och jag vill inte, säger inte, bli kär i den mannen. It's not meant to be, inte här och nu i alla fall.
En gång om året kan väl vara ganska lagom i vårt fall.

Fast nästa gång kan det få hända i en annan del av min cykel. Min säng såg ut som om någon styckmördats i den. Inte ens det stoppade oss...

Nu är jag bara lite rädd att det ska bli konstigt mellan oss. Att det ska bli outtalade frågor, missförstånd om känslor. Jag tror inte det, men det vore så tråkigt.

Fast jag har haft bra sex. Bortsett från allt annat så är det väldigt nice.

6 kommentarer:

Anna sa...

Åh jag hoppas också att det inte förstör er fina vänskap! Måste erkänna att jag garvade lite åt styckmördarreferensen haha..

Antoinette sa...

Alltså, det såg hemskt ut! Tur jag har tvättid imorrn. ;)

Saga sa...

Det kommer alltid att vara lite konstigt mellan er, men aldrig på något dåligt sätt. Upp och ner och alltid med varma känslor!

Chilla. Njut av åkturen. Oroa dig inte.

KRAM

(ps. antar att ni skrämde skiten ur all ev. mensvärk )

Antoinette sa...

Ja, en spänning kommer alltid finnas på nåt sätt, oavsett om vi har sex eller inte. :)
Oh ja, jag har ont på HELT andra ställen nu! ;)
Kram!

Aurora sa...

Hahaha, bra med bra sex i alla fall!!

Anonym sa...

Wohoo!! Vad underbart! Nu fick du utlopp för en massa och du har ju tänkt lite på det här nu ett tag också om jag inte minns fel. Underbart att det var så bra!! Det är ju som på film! ;)