söndag 18 november 2012

En helg, en vecka, ett liv

Helgen har varit full med sång. Hela lördag, hela söndag. Ja, hela onsdag kväll och torsdag kväll med, det började redan då.
Det här med att ta det lugnare efter resan... Fast jo. Lugnare är det ju. Inte samma press på just mig. Och det är roligt. Svårt, utmanande, frustrerande och så himla roligt.

Dagarna går. Att jobba halvtid är enormt skönt, men svider i plånboken. Nån gång måste jag ta tag i det där, men inte den här veckan. Inte imorgon i alla fall. Jag har fortfarande råd.
Killar. Män. Jag ska träffa en imorgon. Vi har mailat nån vecka, han verkar intressant, men samtidigt.. Mina knäppa tankar vill få fotfäste, undrar vad han gör där om han är bra. Jaa. Vad gör jag där? Om det ska vara så, liksom? Jag ser inte direkt mig själv som en social paria, ändå hänger jag på dejting sajt.

Vi får se. Öppet sinne!

Och jag är så himla färdig med att vakna ensam på söndagsmorgnarna.

Inga kommentarer: