tisdag 12 oktober 2010

pre-trip

Okej, jag fuskar idag.
Stannade hemma för ont i ryggen. Och jag har ont i ryggen, det har jag. Kanske inte så att jag måste vara hemma bara, egentligen.
Men jag hinner inte med annars. Allt som ska packas, strykas, städas. I-landsproblem, jag vet, men det är mitt problem just nu.
Om några timmar ska jag fixa ögonfransarna och brynen. Jag lyckades tidigarelägga tiden, så nu hinner jag med yogan ikväll också. Ta hand om den stackars ryggen.
Växla lite cash skulle jag behöva göra också, men jag får ta det på väg till Arlanda imorgon.

Så just nu poppar jag Puppini Sisters och städar, packar och stryker. Och sitter alldeles för mycket vid datorn... Fram med strykjärnet!

9 kommentarer:

Kicki & Jörgen sa...

Ibland måste man få ha såna dagar och det är ju faktiskt lättare om man faktiskt har ont, eller hur?!

Antoinette sa...

Jo så är det väl.. Och det hade inte funkat att jobba idag

Kattis sa...

Stressigt nu, men vad roligt ni ska ha sen när ni väl är där. :)

Antoinette sa...

Ja, det blir skitkul! Och nu är jag nästan klar, så skönt. Resväskan väger 18,8 kg och då är säkert 3 kilo sånt som inte ska med tillbaks. :)

Aurora sa...

eh, råkade trycka på "åt helvete" när jag skulle kommentera... hoppas du får en trevlig resa, var jag här för att säga! :)kram

Anonym sa...

Härligt, skicka nu en länk till resbloggen jue :)

Antoinette sa...

Tack Aurora! :)
BdTd; har jag inte gjort det? Sorry! Kommer pronto.

Anna sa...

Ha en trevlig resa nu!

Kram

Antoinette sa...

Tack Anna!
Kram!