lördag 30 oktober 2010

From outer space

And so I'm back.
Efter dryga två veckor av resande, känslostormar, musik, framgångar och tårar..

Det är inte helt enkelt att resa med en massa människor, särskilt inte när man har en depression som gärna drar fram den låga självkänslan när det blir för lite egentid. Men, på det stora hela har det varit fantastiskt. Återigen har vi sprängt gränser och förändrat världen, i alla fall den lilla bubbla vi är i. Folk kommer fram och talar om hur det vi gör påverkar dem, att vi förändrar deras liv, rör vid deras innersta. Det är stort och jag är tacksam och ödmjuk inför det faktum att jag får uppleva detta.

Igår kom jag hem. Skulle ha jobbat idag, men jetlag och dunderförkylning tog över. Istället sov jag från ca fyra på natten till sex på kvällen. Japp, 14 timmar. Haha. Hade tänkt vända tillbaka dygnet, men tji fick jag!

Imorgon blir det tidigare morgon dock. Ska definitivt till yogan, strunt samma om näsan rinner och jag är trött.

See you soon..

Inga kommentarer: