lördag 2 oktober 2010

Och helgen börjar med;

Försovning.
Ja, jag försov mig, på en lördag.
Brukar ställa klockan på 10.00, för att hinna äta frukost i lugn och ro innan yogan, som börjar klockan 12.
Idag vaknade jag 11.29. Jag hade glömt slå på alarmet.
Men, jag hällde i mig en Nutrillet och tog mig ner till gymet. Vilket jag är mycket glad för.
I måndags skippade jag ju yogan och veckan har inte varit särskilt bra. Jag har börjat känna mig förkyld igen, ryggen har värkt.
Nu är förkylningskänslan borta. Ryggen känns, men mer av träningsvärk än något annat.

Imorgon blir en lång dag. Sista repet innan alla konserter och sen resan. Allt ska sättas. Det ska bli roligt, men det kommer bli tufft. Sen blir det möhippa, så söndagen är fullspäckad.

Och jag har klippt mig och ska söka ett till jobb.

Inga kommentarer: