lördag 14 mars 2015

vin

Men jag var ute ikväll och drack vin. Trots förkylning och bomull i öronen. Och det är konstigt, ju mer vin man dricker ju bättre mår man. Särskilt när man får prata med så sjukt trevliga människor.
Nu sitter jag hemma och dricker whisky och.. Jo. Jag har loggat in på dejtingsajten igen. Och vill ni veta nåt sjukt tragiskt? Det är typ samma människor där som för ett år sen, eller hur längesen det nu var sen jag loggade ut senast.
Sad.
Nåväl. Jag dricker whisky och är ganska nöjd ändå.

2 kommentarer:

Tears and pearls sa...

Vill inte ens logga in :( Har varit inne med mitt fejkkonto och kollat runt lite..... massor från "förr"... plus gamla skol och klasskompisar. Nope...
I´m not. Trist.

Antoinette sa...

Fast idag önskade jag att jag struntat i whiskyn! Whisky+rödvin=huvudvärk...