söndag 15 mars 2015

Jag vill bli friiiiiiiiisk!!!!

Jag har i princip varit sjuk sen jag fick influensa. Några enstaka dagar fick jag känna mig helt frisk, sen kom nästa förkylning som ett brev på posten. Det är så trist. Jag vill ju träna, men det är jäkligt svårt att ujayandas när näsan är proppfull med snor.
Det dumma är att när jag inte tränar så blir det svårare med maten. Jag är mycket med benägen att fuska till det med lite choklad när jag inte kan träna. Helt galet ju, men både igår och idag har det slunkit ner onyttigheter i korgen. Skyler på PMS, men det är inte riktigt hållbart det heller.
Nu hade jag hoppats på att allergimedicinen skulle fixat bort de här förkylningssymptomen, men nej, då har jag fått feber igen. Nåja, ögonen rinner ju inte lika mycket i alla fall.

Fast nu får det faktiskt ta och räcka lite, med alla de här förkylningarna.

3 kommentarer:

Maria sa...

Min snuvighet är som bekant enbart pollenallergi, så imorgon ska jag använda min nya löparryggsäck och springa (el kanske mer jogga...) hem från jobbet. Hoppas jag inte bangar! Det blir i så fall 7,5 km. Har varit så dålig på att ta hand om mig med träning, men har packat löparryggsäggen iaf. :)

Maria sa...

Ja alltså... menade inte att just berätta om mig, utan att jag också misslyckas med träning :)

Antoinette sa...

Heja dig! Fasen vad hurtigt att springa från jobbet!
Jag hade hoppats att mitt skulle vara allergi det med, men det visade sig vara bronkit och nu har jag fått penicillin. Sen ska jag också springa!

Men du, då kan du ju hänga med mig på nåt sånt där singelevent sen! :)