måndag 9 juli 2012

Mellanlandning

Är hemma och landar mellan resor.
Har nyss varit och mött mamma inne i stan, nu är hon ute och promenerar och jag ska vila en stund. Jag är så väldigt trött, vet inte om det är nåt slags semesterfilter som slagit på. Eller kanske det att jag umgåtts med tre andra personer 24/7, visserligen bara i tre dagar, men ändå.
Helgen var i alla fall riktigt lyckad. I korthet bestod den av; sång, mat, show (halvfullt på fredagen, fullt på lördagen och fantastisk respons), bad, glass, myggbett och massor av självförtroendeboost. Väldigt, väldigt bra.
Nu ska jag som sagt vila en stund, sen är det tvättstuga och ompackning till 5 dagar i London.
Blir nog inte så tokmycket bloggat därifrån, så.. Ha det bra så länge!

3 kommentarer:

Truth sa...

Det låter underbart! :)

Anna sa...

Jag hoppas du får en fantastisk resa till London nu! Jag är inte ett dugg avundsjuk på dig som ska dit!

Anonym sa...

Ha det så underbart i London!! Ta inte med dig så mkt så du kan shoppa loss riktigt där borta!!