onsdag 18 november 2015

Träning och lägenhetsvisningar

Jag har inte kunnat träna sen jag kom hem från Vegas, på grund av den där eländiga förkylningen, och det gör mig obalanserad och lat. Jag behöver träna för att må bra. Att jag lagt på mig de där kilona jag tappade i våras, gör ju inte saken bättre. Men, i måndags fick jag äntligen svettas lite! Jag var så sugen på att skita i det för att istället sitta i soffan och slöa, men det gjorde jag inte. Fördelen med dyra PT-timmar, det motiverar. Jag gick dit, körde så hårt jag förmådde, svettades och led. Och njöt. För trots att jag knappt kan gå nu, så är kroppen så glad att ha fått röra sig. På fredag blir det intervaller på löpbandet, direkt efter jobbet. Jag längtar, även fast jag vet att jag kommer vilja åka hem. men det ska jag inte!
Imorgon ska vi på en lägenhetsvisning. Det är ungefär i samma område jag bor i nu, lite längre ut. Jag är nummer 24, så det är väl inte så himla troligt, men man vet aldrig. Har man stått lika länge som jag, har man förmodligen en rätt ok bostad. Frågan är, har folk med längre kötid än jag, lust att offra den för en lägenhet i förorten? Vi får se.

2 kommentarer:

Aurora sa...

kul! större eller?

Antoinette sa...

Ja, en trea! Vi kan inte bo i mindre, med hans hobby.. :)