måndag 1 september 2014

Vilken HÄRLIG dag!

Så tog jag då en tablett igår, för att kunna sova. Gick väl sådär. Sov oroligt och vid sju ringde jag min chef för att berätta att jag inte skulle komma till jobbet. Jag hade fortfarande ont och tänkte att det ju ändå var ca 12 timmar sen jag tagit senaste tabletten, så.. Jag tog en till. Big mistake. Det är nämligen så att jag tenderar att vara överkänslig mot starka värktabletter.
Tänk er en riktigt överjävlig baksmälla. En såndär då minsta klunk vatten resulterar i kaskadspyor. Well, det var min dag idag. Ni kan ju tänka er hur min rygg mår nu. Det enda jag kunnat göra är ligga i halvdvala med tv:n på i bakgrunden. Precis nu lyckades jag koka lite grönsakssoppa som jag fått i mig och behållt. Än så länge.
Japp, självömkansfesten fortsätter..

4 kommentarer:

Iamtheloveliest sa...

Bra chef som säger till dig att stanna hemma! :)

Tina sa...

Krya på dig ordentligt.
När man är frisk då fattas allt, när man är sjuk då fattas bara ett.

Kattis sa...

Men ååh :( Krya på dig!

Antoinette sa...

Tack hörni! Att jag glömmer (läs:förtränger) att jag är känslig mot starka värktabletter.. Nåja, lär inte glömma det på ett par år nu!
Mår mycket bättre, har tom jobbat idag. :)